23.11.24 CAFFARO

UTRUDNIENIA W RUCHU

 

 20240930 150335

Wyniki>>>>

XII Kazimierski Bieg Szlakiem Megalitów oraz VII Honorowy Bieg im mjr dypl. Ludwika Bogdana Zwolańskiego już za nami.

Wielkie brawa dla wszystkich uczestników oraz wszystkich którzy byli z nami w ten wyjątkowy dzień.

W biegach uczestniczyło około 160  zawodników.
Zwycięzcą biegu na dystansie 10 kilometrów został Chyliński Mateusz   z wynikiem 35 minut 37 sekund.

Drugi był Czarnecki Rafał, trzeci – Scelina Wojciech.
Najlepszy rezultat wśród Pań uzyskała Pawlikowska Anna.

Wśród żołnierzy najlepszy był Tur Bartosz z czasem 20 minut 29 sekund.

Puchary za zwycięstwo, medale oraz nagrody rzeczowe wręczał najlepszym Wicestarosta Kazimierski Marek Olejarski,  zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Kazimierza Wielka Łukasz Maderak, Członek Zarządu powiatu Sebastian Cichy, Wiceprzewodniczący Radny Powiatu Kazimierskiego Waldemar Wiejacha, Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Marek Zwolański, dowódca II Kompanii Szturmowe porucznik Mikołaj Machnik  oraz doktor Krzysztof Tunia, Honorowy Obywatel Kazimierzy Wielkiej, archeolog który odkrył megality.

Dziękujemy Wam biegaczkom i biegaczom tym najmłodszym i tym starszym To Wy tworzyliście to wydarzenie

oraz niepowtarzalną atmosferę. Dziękujemy Wam za udział i wspólne przeżywanie sportowych emocji.

Ogromne podziękowania dla firm, instytucji i ludzi o dobrym sercu którzy pomogli nam w organizacji tego wydarzenia:

Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej, Urząd MiG w Kazimierzy Wielkiej, Kazimierskie Baseny Mineralne, Instytut Archeologii i Etnologii PAN Kraków, Rolmet, Wtorek, Elektronika Pojazdowa Grzegorz Kwiecień, Pałac Lacon, Dwór w Odonowie, Restauracja Bajka, Fit Endorfina, 16 Batalion Powietrznodesantowy

20240930 15040620240930 150504

 

PLAKAT SPONSORZYxxxx

Kazimierski Bieg „Szlakiem Megalitów”

Kazimierza Wielka, dn. 29.09.2024 r.

📃Jak można się zgłosić:
☎️telefonicznie po numerem 41/3501020 wew. 110 - do godziny 14.00 oraz 696 486 555
📧wysyłając e-maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
z wypełnionym formularzem /poniżej/ lub
należy podać imię nazwisko, wiek oraz dystans.
Formularz zgłoszeniowy uzupełnicie w dniu biegów.

Formularz Zgłoszeniowy>>>>

REGULAMIN

  1. Cel biegu
  • Propagowanie zdrowego trybu życia,
  • Popularyzacja biegania jako najprostszej formy rekreacji fizycznej
  • Promocja miasta i regionu,
  1. Organizator
  • Kazimierski Ośrodek Sportowy,

     Współorganizatorzy

  • Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej,
  • Urząd MiG w Kazimierzy Wielkiej,
  • Centrum Informacji Turystycznej w Kazimierzy Wielkiej,
  • Kazimierski Ośrodek Kultury

Patronat

  • Instytut Archeologii i Etnologii PAN Kraków

3. Termin, miejsce i kategorie

  • 09.2024 r., godz. 9.00 -10.45 przyjmowanie zgłoszeń
  • 09.2024 r., start biegu dzieci /w zależności od ilości zgłoszeń/
    ok. 0,2 km – godz. 11.00 /kategoria przedszkolaki i kasy „0”
  • 09.2023 r., start biegu amatorów
    ok. 1 km – kategoria:
    - Szk. Podst. klasy I-III, kategoria K/M godz. 11.15
    - Szk. Podst. klasy IV-VI, kategoria K/M godz. 11.30
    - Szk. Podst. Klasy VII-VIII, kategoria K/M godz. 11.45
  • 09.2024 r., start biegu 5 km “nordic walking” – godz. 12.30 - ul. Kościuszki, parku miejskiego okolic zbiornika retencyjnego w Kazimierzy Wielkiej
    - kategoria OPEN K/M
  • 09.2024 r., start biegu 5 oraz 10 km – godz. 12.30 - ul. Kościuszki , parku miejskiego okolic zbiornika retencyjnego w Kazimierzy Wielkiej

-  Bieg  5km kategoria

K /M               - 16 – 34 lat
K /M               - 35 – 49 lat
K /M               - 50 i pow.

-  Bieg Główny 10km kategorie:

K /M               - 16 – 34 lat
K /M               - 35 – 49 lat
K /M               - 50 – 59 lat

K /M               - 60 lat i pow.

K/M                OPEN

Limit uczestników wynosi 100 osób. Organizator ma prawo do zmiany limitu.

Organizator zastrzega sobie prawo w przypadku małej ilości uczestników zmiany regulaminu w poszczególnych kategoriach.

4. Zgłoszenia i opłaty
-  formularz zgłoszeniowy należy wysłać do dnia 25.09.2024 r. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  formularz do pobrania na stronie www.kazimierzakos.pl
- w dniu biegu zgłoszenia przyjmowane będą ( w godzinach: 9:00 – 10:45)
Opłaty dotyczą biegu głównego na 5 i 10 km
oplata wynosi 40 zł  uiszczona na  konto do dnia 25.09.2024/środa/ :  Tytuł przelewu „Opłata startowa imię i nazwisko kategoria oraz rocznik” za każdą zgłaszaną osobę
 Bank Spółdzielczy O/ Kazimierza Wielka 94 849300040180013037370003,
 Kazimierski Ośrodek Sportowy ul. Kościuszki 13, 28-500 Kazimierza Wielka,

 - opłata w dniu zawodów w biurze 50 zł
- Pozostałe kategorie bezpłatne !

5. Dane techniczne biegu
Bieg na 1000 m, trasa będzie oznakowana, na trasie biegu wolontariusze w oznakowanych kamizelkach, rozstawieni w odległości, co 100 m. Każdy może wziąć udział  w biegu amatorskim!
Bieg na 5 km  trasa będzie oznakowana, na trasie biegu wolontariusze w oznakowanych kamizelkach, rozstawieni w odległości co 100 m..
Max. czas biegu- 40 min.       - typ biegu : uliczny
Bieg na 10km  trasa będzie oznakowana, na trasie biegu wolontariusze w oznakowanych kamizelkach, rozstawieni w odległości co 100 m..
Max. czas biegu- 1h 20 min.  - typ biegu : uliczny
Bieg na 5 km „nordic walking”  - trasa będzie oznakowana, na trasie biegu wolontariusze w oznakowanych kamizelkach, rozstawieni w odległości co 100 m.
Max. czas biegu- 40 min. - typ biegu : uliczny

Trasa biegu
- Start – Kazimierski Ośrodek Sportowy ul. Kościuszki 13
- Park Miejski
- ul. Kościuszki oraz tereny droga obok zbiornika retencyjnego
Meta: Kazimierski Ośrodek Sportowy ul. Kościuszki 13

6. Warunki uczestnictwa

  • Wszystkie chętne osoby popierające ideę zdrowego trybu życia
  • W biegu głównym prawo startu mają osoby, które do dnia 29.09.2024 roku ukończą 16 lat.
  • Osoby, które nie ukończyły 16 lat mogą wystartować w biegu, pod warunkiem podpisania oświadczenia (w Biurze Zawodów) przez rodzica/opiekuna prawnego o starcie dziecka na odpowiedzialność rodzica/opiekuna prawnego
  • Warunkiem dopuszczenia do biegu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
  • W biegu mogą brać udział tylko osoby nie posiadające przeciwwskazań zdrowotnych
    i lekarskich. Organizator zaleca startującym wykonanie badań lekarskich mogących potwierdzić brak przeciwwskazań do udziału w biegu – o ile takowych nie posiadają.
  • Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia zawodów.
  • Osoby, którym organizator lub oznakowany przedstawiciel organizatora odmówi prawa uczestnictwa w biegu. Przedstawiciel organizatora nie musi podawać przyczyny, dla której odmówił udziału w biegu danej osobie.
  • Każdy uczestnik bierze udział w biegu na własną odpowiedzialność.
  • Udział w biegu jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

8. Inne

  • Bieg uliczny odbędzie się bez względu na pogodę.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania biegu bez podania przyczyny.
  • Uczestnicy biegu są zobowiązani do przestrzegania regulaminu, ogólnych zasad bezpieczeństwa i stosowania się do poleceń organizatorów i służb porządkowych.
    Uczestnicy biegu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora, także wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku
    w materiałach informacyjnych i reklamowych biegu.
  • W biegu na 10 km kategorie wiekowe wyłonione zostaną w zależności od ilości zgłoszeń.
  • Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie.
  • Zawodnicy są zobowiązani do biegu prawą stroną jezdni.
  • Organizator zabezpiecza służby porządkowe na trasie biegu, napoje oraz pomoc medyczną. Ratownik medyczny zabezpieczający zawody nie wykonuje badań dopuszczających do biegu.
  • Zawodnicy są zobowiązani do biegu prawą stroną jezdni.
  • Numer startowy podczas biegu powinien być przypięty przez zawodnika z przodu, centralnie na klatce piersiowej.
  • Uczestnicy biegu, którzy po upływie 1 godziny 20 minut od startu nie dotrą do mety, zobowiązani są do  przerwania biegu i zejścia z trasy.
  • Zawodnicy biorący udział w biegu na 5 i 10 km zostaną dodatkowo oznakowani według klucza: „nordic walking” – naklejka zielona, 5 km – naklejka niebieska, 10 km – naklejka czerwona umieszczone na numerze startowym .
  • Zawodnicy pokonujący trasę biegu w sposób niedozwolony lub zmienią kategorię
    w trakcie biegów nie zostaną sklasyfikowani.
  • w każdej kategorii dla pierwszych trzech zawodników przewidziane są medale, natomiast za miejsca 1-6 dyplomy /organizator zastrzega sobie możliwość wyrobienia dyplomów w późniejszym terminie w przypadku dużej liczby uczestników/.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do regulaminu,  które mogą zostać przedstawione na stronie internetowej organizatora, bądź zostaną podane do wiadomości przed startem w dniu imprezy.
  • Organizator, wszystkie osoby z nim współpracujące, a także osoby związane
    z przeprowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za wypadki, ewentualne kolizje, szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach spowodowane przez uczestników.
  • Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność cywilną i prawną za wyrządzone szkody.
    W sprawach nie ujętych w regulaminie ostateczną decyzje podejmuje organizator.

Kontakt:
tel. 41 3501  020 , 696 486 555 Robert Pleszyński

Lista Startowa ogólna

BIEG GŁÓWNY Dystans 10 km
Kobiety
L.p
Nazwisko i Imię
1
KĄŚ IWONA 
2
 
3
 
4
 
Mężczyźni
L.p
Nazwisko i Imię
1
TOŁKACZ MATEUSZ
2
SZCZYGIEŁ MARIAN
3
KAPUTA PIOTR
4
GAŁAJDA KAROL
5 POPIOŁEK GRZEGORZ
6 CIEŚLIK PAWEŁ 
7 ZIĘTEK ŁUKASZ 
8 SZCZEPANIK ANDRZEJ 
9 SCELINA WOJCIECH
10  
11  
12  
Dystans 5 km
Kobiety 
L.p
Nazwisko i Imię
1
GIERCZAK BEATA
2
KNAP ANNA
3
ZIĘTEK OLIWIA 
4
 
Mężczyźni
L.p
Nazwisko i Imię
1
WÓJCIK KRZYSZTOF
2
PLUTA DAWID
3
OKRAJEK ZBIGNIEW 
4
GARZEŁ GRZEGORZ 
5  
6  
7  
   
   
 Dystans 5 km Nordic Walking
Kobiety
L.p
Nazwisko i Imię
1 ŁÓJ AGNIESZKA
2 ŁÓJ JUSTYNA
3  
4  
5  
Mężczyźni
L.p
Nazwisko i Imię
1
KARŁOWSKI WOJCIECH
2
 
3
 
4
 
5  
6  
7  

  HONOROWY BIEG IM.MJR LUDWIKA ZWOLAŃSKIEGO
5 km ŻOŁNIERZ

L.p
Nazwisko i Imię
1
ŚWIERCZ MATEUSZ
2
MACHNIK MIKOŁAJ
3
WASILA KACPER
4
BULICZ JACEK
5 DERES ŁUKASZ
6 WŁODARCZYK RAFAŁ
7 MICHAŁCZYK ŁUKASZ
8 ŚWIERAD BARTOSZ
9 ANDRZEJEWSKI WOJCIECH
10 WILK MATEUSZ
11 PERKOWSKI JAN
12 SŁOWIK ADAM
13 CHYLIŃSKI MACIEJ
14 KĘDZIOR RAFAŁ
15 MAZUR SEBASTIAN
16 OLSZEWSKI JAROSŁAW
17 GARGULA KACPER
18 MAKOCKI ALAN
19 WOŁOCH SŁAWOMIR
20 NOWAK HUBERT
21 NOWAK SŁAWOMIR 
22 KRAWCZYK RYSZARD
23 NOWAK HUBERT
24 BEDNARZ RAFAŁ
25 LIPA PATRYK
26 WŁODEK MICHAŁ 
27  PAWŁOWSKI KAMIL 
28  CHORNYI CYRYL 
29  NOWAK SŁAWOMIR 
30  GAJOSZEK DAMIAN 
31 CICHOCKI MATEUSZ
32 MENDEL FILIP
33  PRZYBYTEK KONRAD 
34  BOCIAN PIOTR
35 SZOPIŃSKI KACPER 
36  TUR BARTOSZ 
37  ROGACKI JAKUB 
38  PARZYCH WOJCIECH 
39  BIELAK ROMAN 
40 STRÓŻYK JAKUB
41  KUŹMA MACIEJ 
42  SZETELNICKI MICHAŁ 
43  ZANIK BARTŁOMIEJ 
44  KŁĘBOWSKI MATEUSZ 
45  KRÓLIKOWSKI NIKOLA 
46  BURYŁO KACPER 
47 BOJDO ŁUKASZ
48 GAJEWSKI DORIAN
49 BERNACKI SŁAWOMIR
50 MARCINEK SZYMON
51 ZIMOŃ MARCIN

 

 mapka trasa 24

Zapraszamy na XII Kazimierski Bieg Szlakiem Megalitów. To forma na promocję zdrowego stylu
życia przez bieganie, uprawianie nordic walking czy dbania o kondycję, a także promowanie naszego miasta oraz powiatu.

Bieg  odbędzie się 29 września 2024 r. (niedziela) w Kazimierzy Wielkiej koło Hali Sportowej ul. Kościuszki 13

Dystanse:
- bieg 5 km
- bieg 10 km
- marsz Nordic Walking 5 km.

Trasa biegu:

Start – Kazimierski Ośrodek Sportowy ul. Kościuszki 13
- Park Miejski
- ul. Kościuszki oraz tereny droga obok zbiornika retencyjnego
Meta: Kazimierski Ośrodek Sportowy ul. Kościuszki 13

wkrótce więcej informacji...

skatepark

wisła 07.04.24

Podkategorie

V KAZIMIERSKI RAJD SAMOCHODÓW TERENOWYCH
26-27 MAJ 2012

AKTUALNA LISTA STARTOWA


ZOBACZ JAK BYŁO W UBIEGŁYM ROKU !!!http://www.youtube.com/watch?v=WjR_M7eKgng



ZAPRASZAMY!!!

ZGŁOSZENIA ZAŁÓG ORAZ WPISOWE W KWOCIE
2 DNI         - 350 ZŁ (SOBOTA, NIEDZIELA)
 PRZYJMOWANE BĘDĄ DO DNIA 21.05.2012
I POWINNO ZAWIERAĆ: NAZWISKO I IMIĘ KIEROWCY ORAZ PILOTA, ADRES ZAMIESZKANIA, TEL. KONTAKTOWY, MARKĘ, TYP SAMOCHODU ORAZ NR REJESTRACYJNY. OSTATECZNYM POTWIERDZENIEM UCZESTNICTWA JEST WPŁYW  KWOTY NA KONTO W WYZNACZONYM TERMINIE. W PRZYPADKU BRAKU MIEJSC POWYŻSZA KWOTA BĘDZIE ZWRACANA POMNIEJSZONA O KOSZT PRZELEWU. PO TYM TERMINIE W WYPADKU WOLNYCH MIEJSC KWOTA WPISOWEGO WZRASTA DO 400 ZŁ OD ZAŁOGI. KOLEJNOŚĆ WPŁYWU KWOTY NA KONTO DECYDOWAĆ BĘDZIE O UCZESTNICTWIE W RAJDZIE

ZGŁOSZENIE POWINNO BYĆ PRZESŁANE FAKSEM NA NUMER 0413501022 LUB E-MAIL: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KAZIMIERSKI OŚRODEK SPORTOWY
ul. Kościuszki 13, 28-500 Kazimierza Wielka, tel. (041) 3501020, tel. fax. (041) 3501022
 www.kazimierzakos.plRegon: 292828617                         NIP: 662-17-36-373

KONTO BANKOWE: Bank Spółdzielczy O/ Kazimierza Wielka 94 849300040180013037370003

·         WYCZYN-  Kazimierza Mała start na lotnisku, jeździmy na czas pętla ok. 8 km trasy,  oczywiście zaliczanie po trasie "PK-ów" do klasyfikacji rajdu liczy się jak największa liczba zaliczonych okrążeń. W niedzielę odcinek specjalny za halą KOS jeździmy na czas,  oczywiście zaliczanie po trasie "PK-ów" do klasyfikacji rajdu liczy się jak największa liczba zaliczonych okrążeń.

·         SPORT-  podobnie jak WYCZYN start w sobotę Kazimierza Mała  (klasa najtrudniejsza) + oczywiście zaliczanie po trasie "PK-ów" + odcinek specjalny w niedzielę za halą KOS do klasyfikacji rajdu liczy się jak największa liczba zaliczonych okrążeń.

WKRÓTCE WIĘCEJ INFORMACJI

MIEJSCA NOCLEGOWE W KAZIMIERZY I OKOLICACH
rezerwacja we własnym zakresie!

MOŻLIWOŚĆ NOCLEGU RÓWNIEŻ NA HALI SPORTOWEJ
TAK JAK W ROKU UBIEGŁYM GRATIS!!!

HARMONOGRAM IMPREZY:
przyjmowanie załóg od 11:00 do 13:30 (SPORT i WYCZYN)
Wyjazd na trasę godzina 13:30

·     26.05.12      GODZ. 12.00 – 14.00     ZLOT SAMOCHODÓW TERENOWYCH ORAZ
                                                            SUV'ÓW  (PARKING PRZED HALĄ KOS)
·    26.05.12      GODZ. 14.00 – 14.30     ODPRAWA TECHNICZNA
·    26.05.12      GODZ. 15.00                 START ROLMET      
·    27.05.12      GODZ. 8.30-9.00           ODPRAWA TECHNICZNA PRZED OS
·    27.05.12      GODZ. 9.00                   START PIERWSZEJ ZAŁOGI HALA KOS,
                                                                „ZBIORNIK MAŁOSZÓWKA”
·     27.05.12      GODZ. 15.00                 ZAKOŃCZENIE RAJDU

ORGANIZATOR ZAPEWNIA DLA ZAŁOGI (KIEROWCA + PILOT):
·       KOLACJA Z SOBOTY NA NIEDZIELĘ
·       NIEDZIELA ŚNIADANIE
·       2 DANIA GORĄCE + KAWA LUB HERBATA
·       DARMOWY GODZINNY POBYT NA BASENIE W KAZIMIERZY WIELKIEJ DLA DWÓCH OSÓB
·       DYPLOMY, UPOMINKI, PUCHARY ZA I, II, III MIEJSCA W TRZECH KATEGORIACH,
·       BUFET, GRILL ORAZ MIŁĄ ATMOSFERĘ

WYMOGI TECHNICZNE

·       SAMOCHÓD SPRAWNY TECHNICZNIE, DO 3,5 TONY, ZAREJESTROWANY, POSIADAJĄCY WAŻNE BADANIA TECHNICZNE, OC ORAZ OBOWIĄZKOWO NW
·       KIEROWCA I PILOT MUSZĄ BYĆ OSOBAMI PEŁNOLETNIMI
·       KIEROWCA POSIADA UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA POJAZDAMI DANEGO TYPU
·       KIEROWCA I PILOT STARTUJĄ W  KASKACH
·       ZAŁOGA OBOWIĄZKOWO PODPISUJE OŚWIADCZENIE…
·       WYPOSAŻENIE POJAZDU – PASY BEZPIECZEŃSTWA, SPRAWNA GAŚNICA, STABILNIE ZAMOCOWANY AKUMULATOR, APTECZKA
·       OBOWIĄZKOWO WYPOSAŻENIE POJAZDU TO: HAKI Z TYŁU I Z PRZODU POJAZDU O WYSTARCZAJĄCEJ WYTRZYMAŁOŚCI, PAŁĄK BEZPIECZEŃSTWA LUB ZAMKNIĘTE NADWOZIE, KLATKA BEZPIECZEŃSTWA
·       ZAŁOGA PODCZAS ZAWODÓW NIE MOŻE BYĆ POD WYPŁYWEM ALKOHOLU LUB INNYCH ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH
·       W POJEŹDZIE PODCZAS UDZIAŁU W ZAWODACH MOŻE PRZEBYWAĆ TYLKO KIEROWCA I PILOT
·       ZAŁOGA BEZWZGLĘDNIE PRZESTRZEGA ZASAD REGULAMINU ORAZ PODPORZĄDKOWUJE SIĘ POLECENIOM ORGANIZATORÓW
·       ORGANIZATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA STAN ZDROWIA UCZESTNIKÓW ORAZ SZKODY WYRZĄDZONE W SPRZĘCIE I OSOBACH.
·       UCZESTNIK PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWĄ ZA EWENTUALNIE WYRZĄDZONE SZKODY.
·       UCZESTNICY ZOBOWIĄZANI SĄ DO PORUSZANIA SIĘ PO ŚCIŚLE WYZNACZONYCH TRASACH

LISTA STARTOWA
AKTUALNA LISTA STARTOWA NA DZIEŃ 20.04.2012

  Kierowca Pilot Samochód   Klasa
1 WTOREK SŁAWOMIR PLUTA RADOSŁAW CZARNY    
2 BOMBA PAWEŁ   MITSUBISHI BRONISZÓW  
3 RYSZARD LAMPA JERZY ROGALA SUZUKI SAMURAI JASTRZĘBIA  
4 PIOTR KOPEĆ DAREK DOPIERAŁA ŁADA NIWA ZAGÓRZYCE  
5 JANUSZ RUSEK   JOŃCZYK PAWEŁ  SUZUKI BULOWICE SPORT
6 SZARAWARA MARIUSZ   MATUSZKIEWICZ MARCIN TOYOTA  KRAKÓW SPORT
7 WOJTCZAK PAWEŁ   SUZUKI SAMURAI KRAKÓW SPORT
8 MARCIN CZAJA   UAZ 469\B   SPORT
9 BŁAUT GRZEGORZ   SUZUKI SAMURAI KRAKÓW  
10 SKRZELA PIOTR KOPEĆ MATEUSZ SUZUKI SANTANA    
11 PIĄTEK RYSZARD   SUZUKI SAMURAI KADZICE SPORT
12 SKÓRA ADAM   Land Rover KRAKÓW  
13 GICAL ANDRZEJ   SAM EV 1 BOCHNIA  
14 KONEFAL KAMIL PAWEŁ ASSMAN   MIELEC  
15 JANUSZ DURBAS RAFAŁ DURBAS SUZUKI SAMURAI PROSZOWICE  
16 ŁYSOŃ DARIUSZ      JEEP WRANGLER     SPORT
17          
18          
19          
20          
21          
22          
23          
24          
25          
26          
27          
28          
29          
30          
31          
32          
33          
34          
35          
36          
37          
 

IV Kazimierski Rajd samochodów terenowych zobacz więcej>>

III Kazimierski Rajd samochodów terenowych zobacz więcej>>

II Kazimierski Rajd samochodów terenowych zobacz więcej>>

I Kazimierski Rajd samochodów terenowych zobacz więcej >>

 

Powiatowa Letnia Liga Piłki Nożnej